Search

Linia fierbinte:


(22) 855-888

Total tranzacţii:
40676489

Publicitatea pe terminalele Netto Pro

Compania Netto Pro


va ofera posibiliatatea amplasarii publicitatii afacerii d-voastre in cadrul aparatelor noastre de plati. Aceasta poate fi sub forma de tabele, imagini sau videoclipuri ( publicitatea marfurilor, serviciilor, orarul filmelor, concertelor, expozitiilor si multe altele). De asemenea, puteti amplasa publicitatea pe verso bonului de plata, oferit clientilor dupa fiecare plata efectuata prin terminalul Netto Pro.

Publicitatea in cadrul terminalelor Netto Pro este un fenomen nou in sfera publicitara, un puternic media-instrument, la fel de atragator atat pentru detinatorii de publicitate cit si pentru utilizatorii ei.
Agentia de cercetare ROMIRMonitoring a efectuat un sondaj referitor la utilizarea serviciilor de plati de la terminale. 35 % din intervievati au afirmat ca se folosesc regulat de terminale.

AVANTAJUL AMPLASARII PUBLICITARII IN CADRUL TERMINALELOR NOASTRE
•    Numarul auditoriului publicitar intrece 15 milioane de oameni pe luna. Aproximativ 6-10 mii de oameni se folosesc lunar de serviciiile unui singur terminal.
•    Costul fara precedent de ieftin al utilizatorului publicitatii.
•    Nivelul inalt de observare al publicitatii. Persoanele care efectueaza operatiuni de la terminale, acorda nu mai putin de 40%  din atentie ecranelor cu publicitate.
•    Posibilitatea de cuprindere a auditoriului care nu cade sub influenta publicitatii canalelor de televiziune.
•    Posibilitatea influentarii auditoriului in dependenta de scopul propus. Alegerea de sine statator a terminalelor aflate in locuri concrete (retele ale comertului cu amanuntul, hipermarketuri, centre comerciale, locuri de alimentatie publica, statii de alimentare ale automobilelor etc.)
•    Terminalele de plati sint amplasate in directa apropiere a marfurilor reclamate.
•    Posibilitatea amplasarii exclusive de catre d-voastre a ofertei publicitare pe ecranele terminalelor noastre.

NIVELUL DE ACOPERIREA GEOGARFICA – mai mult de 300 locuri publicitare posibile in cele mai mari 15 orase ale tarii.